Website Mailblue
Winning Impact is eind 2019 gestart en terwijl Josiene, oprichter en eigenaar van Winning Impact, al bezig was met het werven en bedienen van klanten had zij nog geen website. Ze vroeg Kleidi om een website te maken die op korte termijn opgeleverd kon worden en Winning Impact op een juiste manier online presenteerde.
Het logo was al ontwikkeld en op basis hiervan is de huisstijl voor de website ontwikkeld. Er zijn passende lettertypes uitgekozen en er is gespeeld met de kleuren die terugkomen in het logo. In combinatie met een moderne look & feel heeft zich een mooie en passende stijl ontwikkeld.
MailBlue emailmarketing
Om haar klanten en potentiële klanten goed te kunnen bedienen was er de wens om Mailblue te integreren met de website. Mailblue is een programma waarmee geautomatiseerde emails verstuurd kunnen worden. Door de koppeling te realiseren worden aanmeldingen (bijvoorbeeld voor het aanvragen van haar ebook) direct in een lijst geplaatst binnen Mailblue. Voor deze lijst is een emailcampagne opgesteld en deze start dan automatisch. Eenmalig inrichten van de e-mails is het enige wat vereist is.