Website 2.0
De Salescyclegroup was toe aan een 2.0 versie van hun website. Kleidi heeft geholpen deze te realiseren door het design en de bouw van de website op zicht te nemen.
De gehele website is in een WordPress-omgeving gebouwd en heeft als doel in contact te komen met de ideale klant. Dit wordt gedaan door een breed aanbod te categoriseren en af te stemmen op de wensen van de bezoeker. Door de koppeling met MailBlue kan een bezoeker gemakkelijk brochures opvragen van een training die voor hem/haar interessant lijkt. Door het downloaden van de brochure worden contactgegevens verzameld waardoor Salescyclegroup gemakkelijk het contact kan leggen. Er zijn testimonials geplaatst, er is een chat-functie gerealiseerd en een logische ‘route’ voor de bezoeker om dit proces te optimaliseren.
Dit zorgt voor een fijne gebruikerservaring en op iedere pagina is het mogelijk contact op te zoeken met Salescyclegroup.
Mailblue Emailmarketing
Op de website is een koppeling met Mailblue emailmarketing gerealiseerd. Mailblue is een programma waarmee je geautomatiseerd e-mails kunt versturen met als doel conversies te realiseren. De formulieren worden in de Mailblue-omgeving gemaakt en door middel van een stukje code simpel geplaatst op de website.
Wanneer men een formulier invult staat er aan ‘de achterkant’ een automatisering klaar die op basis van de gekozen opties in het formulier de juiste e-mail verstuurd – en dat allemaal automatisch.
Deze emails zijn automatisch ingericht en wordt een funnel genoemd. Als persoon A de eerste mail niet opent wordt er bijvoorbeeld na 2 dagen een reminder verstuurd. Alle emails zijn weken vooruit te plannen met veel als/dan ‘regels’.